13 Nisan 2021 Salı

TARZ DEMİŞKEN:)

    Yaklaşık iki aydır Rococo'dur, Rönesans'tır resim sanatından örnekler verirken, tam da üzerine denk gelen hoş bir tesadüfle, dün Twitter'da çok keyifli fotoğraflara rastladım. ListeList'in hesabında Home Advisor'ın tasarımcılarının hazırlamış olduğu bir projeye ait fotoğraflar bunlar. Salon tasarımının 500 yılda nasıl değiştiğini örnekler üzerinden göstermişler. Genel anlamda sanat tarihini şekillendiren söz konusu üsluplar resimden, dekorasyona; müzikten mimariye, hâttâ edebiyata kadar uzanan geniş bir alanda zamanın ruhuyla şekilleniyorlar, yaşanan döneme damga vuruyorlar. Buyurunuz izleyiniz efendim. Fotoğraflara göre değerlendirdiğimde benim salon tasarımı tercihlerim sırasıyla: 1- Rönesans 2- Art Deco 3-Bauhaus :) 
















22 yorum:

  1. 2000 ve sonrası yok muuuu, onu alayım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son 3'ünde Today yazıyor ya, hâlâ devam ediyor işte:)

      Sil
  2. Ben geçmişte kalmışım, ilk tercihim Bauhause, ikincisi Modernism. :)
    Tüm akımları, aynı mekana bakarak görmek çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bauhause çok da geçmiş değil aslında, ben Rönesans'a indim:)

      Sil
  3. En çok rönesansı sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. Ahşapları oymalı, altın varaklı vb. abartılı mobilyadan hiç hoşlanmam. Bedava verseler kabul etmem:) Tercihlerin güzelmiş. Rokoko ve postmodern haricindekileri beğendim. Favorim en sondaki galiba;)
    Teşekkürler, sevgiler Sezer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluğumuzda ne modaydı o oymalılar değil mi?:)

      Sil
  5. Ayy gözler bayram :)
    Ruhum rokoko olsa da zengin olsaydım evimin dışının art deco içinin modern olmasını isterdim :))) Beni 1920'lere, Ayn Rand romanlarına atınız.

    YanıtlaSil
  6. Renaissance, Arts and Crafts ve Mid-Century Modern bana oldukça yakın. İzlemekten keyif aldığım bir yayın oldu. Teşekkürlerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk tercihi Rönesans olan 3 kişi olduk:)
      Ben teşekkür ederim...

      Sil
  7. :))) bayıldım! ve şimdi anladım neden bir dönemi her şeyiyle sevemediğimi! aynen buradaki odalardan birinden bir avize, öbüründen bir koltuk, berikinden bir sehba seviyorum ben demek ki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası öyle:) benim evim de karmakarışıktır mesela. Ne seversem onu alırım, illâ uyması gerekmez:) İçinde biz yaşıyoruz neticede değil mi?:)

      Sil
  8. Projeyi pek beğendim, böyle görmek çok iyi oldu. Bauhaus`da kalayım ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bauhaus'u ben de çok seviyorum. Sade, işlevsel..:)

      Sil
  9. ne güzel bir çalışma olmuş, hepsini bir kerede görmek etkileyici, Postmodern inanılmaz renkli ama değil mi :) Teşekkürler paylaşım için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli. Günümüz gibi, her telden:)
      Ben teşekkür ediyorum, sevgiler...

      Sil
  10. Art Deco iyimiş. Benim gibi uçuk bir tasarım. :)

    YanıtlaSil

Yorumu olan?