27 Aralık 2021 Pazartesi

BİR RESSAM, BİR RESİM (34)

     PAUL KLEE (1879 - 1940) - WINTERBILD

    Yılın son birkaç günü ortama rehavet hakim olur. Belki de bu, ufuktaki yeni yılı yüksek enerjiyle karşılamak için gereklidir. O yüzden bugün bu seri için de tatil günü. Bugün ders yok:) Minik bir seyahat için hazırlık yapıyorum. Fakat bir resim paylaşmadan geçmeyeceğim. "Önce yaşama sanatı..." diyen Paul Klee'den bir kış manzarasıyla yeni yılınızı kutlarım. 
Dilerim 2022 böyle farklı, renkli, hayallerimizin gerçek olduğu, mutlu sürprizlerle dolu bir yıl olsun. 
    Sevgilerimle...



25 yorum:

  1. iyi seneler :)
    resim çok yaratıcı

    YanıtlaSil
  2. Klee, mavisiyle tanıdığımız sanatçı; ne doğru söylemiş..
    Muylu yıllar sevgili Sezer, umut ve güzelliklerle gelsin 2022!

    YanıtlaSil
  3. Renk paletini cömertce kullanan Paul Klee'nin 'Winterbild' resmi ne hoş, ne yaratıcı. Ve "önce yaşama sanatı..." diyen Paul Klee'ye katılmamak mümkün değil!. Sana da şimdiden keyifli seyahatler ve mutlu yıllar Sezer'cim. Sevdiklerinle birlikte, sağlıklı, mutlu... gönlünce geçireceğin bir yıl dilerim. En içten sevgilerimle...😘💝

    YanıtlaSil
  4. Mutlu, sağlıklı, huzurlu, rengarenk bir yıl diliyorum sevgili Sezer, biraz nefes alalım artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum Nurşen Hocam, mutlu yıllar...:)

      Sil
  5. resim cok hoşuma gitti..adını bilmediğim bir ressam ..bu alanda pek bilgili oludugum söylenemez..
    ilk defa resim ve ressam konulu bir yazı okudum.tesekkürler..
    içinde mutluluk sanat ve kültürün cok oldugu bir yıl olsun 2022. İyi seneler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman önceki yazılara alalım:) Çok teşekkür ediyorum, dileklere sonuna kadar katılıyorum:)
      Mutlu yıllar..

      Sil
  6. Mutlu sağlıklı sevdiklerinizle güzel bir yeni yıl başlangıcı olsun.Umut dolu bir 2022.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, mutlu yıllar diliyorum...:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Ah inşallah! Sağlıkla...:) Öyle isterim ki:) Mutlu yıllar Zihin...

      Sil
  8. Paul Klee resimleri sanırım kitap kapaklarında da kullanıldi. Şimdiden mutlu bir yıl diliyorum 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanılmıştır muhakkak. Mutlu yıllar Derya:)

      Sil
  9. Mutlu yıllar Sezerciğim. :)
    Paul Klee'nin resmi çok güzel, yine de bunu saymayız, yazısını da isteriz. :))

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.
    Her şeyin gönlünüzce olacağı sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim.
    Resim için bir şey söylemek gerekirse, çok zor! Bu resmi okumam için saatlerce incelemem gerekiyor. Belki de bu yıl yetmeyecek ve gelecek yıla sarkacak gibi görünüyor. Bakalım hayırlısı.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanatçının hayal gücüyle, çizgisel tarzıyla, renk tutkusuyla şekillenmiş bir kış manzarası Recep Bey. Çevirince ismi "Kış kuşları" anlamına geliyor ki form tamamen farklılaşmış olsa da kuşları ayırt edeceksiniz. Keyifli bir resim:)
      Çok teşekkür ediyorum, iyi yıllar diliyorum...

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Sana da sevdiklerinle birlikte mutlu yıllar diliyorum Handancım:)

      Sil
  12. Ahh benim bu temiz kalbim!

    İçimden diyordum ki bu derste öğretmene parmak kaldırıp desem ki tatil lütfen. Biraz bahçede dolaşıp öyle ve gecikmeli geldim sınıfa, ilk resmi gördüm; dedim severim bu tarzı, sonra bir baktım tatil... bir yehuuuu çektim ki sormayın, kusuruma da bakmayın Sevgili Öğretmenim. Bilirim ki bilirsiniz öğrenci halini:))

    Mutlu yıllar; Size, sevgili eşinize ve sevgili oğlunuza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yılda da temiz kalpli dostlarımız hep bizimle olsun:) Şahane bir 2022 dilerim. Selamları hemen iletiyorum:) Sevgiler bizden...

      Sil
  13. yolculuğu da anlat yanii :) klee herhaşde en çok tanınan ressamlardandır de mi :)

    YanıtlaSil

Yorumu olan?