6 Ağustos 2016 Cumartesi

GEÇ GİREN YAYINLAR HAKKINDA...

    Bir önceki postta RSS'ye geç düşen (ismini öğrenmişim ama nasıl?:))) yazılar konusunda isyan edip yardım istemiştim. İyi ki istemişim, problemin bana has olmadığını anlamış oldum böylece. Bu kadar yaygın bir durum olduğunu bilmiyordum. 
    Yardım isteğime gelen cevaplar için arkadaşlara teşekkür ediyorum. Hepsini okudum, kendimce yorumladım ve bu konuda şimdilik bir şey yapmamaya karar verdim. Zira işleri tamamen karıştırabilirim diye düşünüyorum. Bazı arkadaşlarımın, teknik işlerden anlayanların bile bu sorunu gideremediklerini söylemeleri de kararımda etkili oldu.
    Yine de benzer problemi yaşayanlar için ipucu olabilir diye Zeugma'nın 
şu yazısını tavsiye ediyorum. Gerçi onunki daha komplike bir sorunmuş. 
Fakat faydalanabileceğiniz bir-iki bilgi bulma ihtimali var.
    İzler ve Yansımalar 'ın şu değerlendirmesi bana mantıklı geldi. Aynen aktarıyorum:
   "Bloglarımızda yaklaşık birkaç ay kadar önce güvenlik gerekçesi ile artık yönlendirileceğine dair İngilizce bildiri yayınlanmıştı...hatta ben bu konuda google + bağlantımızda bu yönlendirmeye evet mi yoksa hayır mı yapmalıyız şeklinde bir mesaj yazmıştım..Ancak bloglarımız biz kabul etsek de etmesek de artık yönlendirilmiş durumda. Merkezi Amerika olarak biliyorum. Bu yüzden saat farkından dolayı yazılarımız gecikmeli olarak düşüyor kumanda paneline diye düşünüyorum. ?? Kendimce böyle olabilir dedim.. Yani demem o ki bu problemi yaşayan tek sen değilsin"

    Eğer böyleyse yapabileceğimiz pek bir şey yok sanırım. O yüzden şimdilik bırakayım dağınık kalsın. Ben, her defasında kimseyi atlamamak için Bloglarım sayfasını en son bıraktığım yerden biraz aşağısına kadar kontrol ediyorum zaten. Öyle yapmaya devam edeceğim. Siz de arada beni yoklarsınız artık:) 
   (Ha bu arada çözümü bulan olursa, lütfen bizi de unutmasın:))






Bu yazıyı 16.20'de yayınlıyorum. Bakalım ilgili panele kaçta düşecek?

Ek: 7 saat 20 dk. sonra yayınlandı.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Yorumu olan?