7 Kasım 2012 Çarşamba

OBAMA'NIN BALKON KONUSMASI(!)

 
    Amerika'ya ve Amerikalilara zerre hayranligim yoktur ama... Obama secim zaferinden sonra cikti, karisina ilan-i ask etti. Romney icin "cok guzel bir kampanya yuruttu. Neticede hepimiz Amerika'yi seviyoruz, Amerika icindi bu" dedi. Tamam... Bunlar politikaci... Her hareketleri planlidir ama... Bunlar yine de bizimkilerin "bahtsiz bedevi-kutup ayisi" soylemlerinden iyidir diye dusunuyorum.


Not: Bu yazi da telefondan oldu. Sorry:)






9 yorum:

  1. Biz buna medeniyet diyoruz. Her ülke için tamamına söylemek zor tabii.
    Amerika benim için gitmek istediğim, görmek istediğim ülkeler arasında bile değil. (onların da çok umurundaydı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAAAAAA! Benim umurumdaaaa, geliceksiniz diye hayal kuruyoduk surada!!!!!

      Sil
    2. Ben de onu diyecektim, sevmiyorum ama giderim yani:)) Cok artist buluyorum Amerikalilari
      Bu yaz insallah planliyoruz hatta:) Basakcim biliyor.

      Sil
    3. Ben de onu diyecektim, sevmiyorum ama giderim yani:)) Cok artist buluyorum Amerikalilari
      Bu yaz insallah planliyoruz hatta:) Basakcim biliyor.

      Sil
  2. Yahu telefondan filan ne olur, yaziyorsun ya iste :-) Ozur dilemeyi biraaaaak!

    YanıtlaSil
  3. cidden öyle.. obama dans ediyor, karısına sarılıyor, neşeli neşeli şarkı söylüyor. bizimkilerin hepsi buz dolabı gibi :) tek bildikleri birbirlerine laf atmak sanırım :)
    trkiyeyi de sadece atatürk gibi bir kurucusu olduğu için seviyorum (bi 10 yıl sonra o sevgiyi de alacaklar elimizden gerçi..) amerikayı seviyor muyum sevmiyor muyum bilmiyorum ama birsürü kültür var orada, ilgi çekici sadece. aslında ben kendimi bile sevip sevmediğimi bilmiyorum, bi kafamı toparlayıp geleyim :D

    YanıtlaSil

Yorumu olan?