11 Ekim 2014 Cumartesi

BUGÜNLERDE...

   
(Sanatçı:Karen Darling)

    Gündem yoğun, gündem sıkıcı, gündem korkutucu... "Görev yaptığım okul Esenyurt'ta" diyeyim anlayın siz bu hafta nasıl tedirgin olduğumu. Canımız ülkemizde gönül rahatlığıyla yaşamak neden bu kadar zor? Yıllardır tırmanan öfke, kutuplaşma ne zaman son bulacak? Yazmayayım diyorum ama tutamıyorum kendimi. Her ne kadar blog sayfalarımızda çoğunlukla gezmelerden, tozmalardan, modadan, kitaplardan, yemeklerden bahsetsek de biliyorum ki duyarlı olan kimsenin içi rahat değil. Neyse... Ben şimdi yine en azından bu platformda geri plana atacağım sıkıntıları ve bundan hemen sonra dünyanın bir başka bölgesine ait keyifli bir post paylaşacağım. Gençlerinin ve çocuklarının huzurla yaşadığı, insanların birbirine saygı duyduğu medeni  ülkelerden birinde yaşadığım birkaç günü özlemle ve gıptayla anarak yapacağım bu işi. 

    Umudumuzun tamamen yitip gitmemesi dileğiyle... Mutlu yarınlar diliyorum hepimiz için.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumu olan?