11 Ağustos 2017 Cuma

NE YAPTIN ASUMAN? :)

    Tatlı yiyelim tatlı konuşalım, hafta sonuna tatlı tatlı girelim diye enfes bir çikolata dükkanından bahsedeceğim. Geçtiğimiz baharda Kadıköy-Moda hattına uzandığımız 
bir gün rastladık kendisine. 
    İsmi Asuman.
    
    Sıcacık dekorasyonuyla ilgimizi çekti önce. Girmesem olmazdı. Tek boş masaya oturuverdik. Çikolatanın çeşit çeşit sunumuyla oluşturulmuş enfes menüden seçim yapmakta zorlandık. En sonunda Feraye ve Asuman'da karar kıldık.
Çikolatalar Belçika'dan, tatlı isimleri bizden.Bu sıcakta çikolata yenmez mi?
Şu an fırsat olsa ışınlanıp Asuman'a gitmek isterim:)Bence bazı çikolatalar yazın da yenir yani. Yanınızda götürebileceğiniz çikolataların sergilendiği soğuk odaları da var. Adımını attığın an serin serin çikolata kokusu alıyorsun ve bu anı yaşadığın için şükrediyorsun.

    
    Asuman Kadıköy, Moda'da. Bu hatta çalışan tramvayı takip ederseniz göreceksiniz. Seviyorsanız gidin yiyin bence ve kendisini bu yazıyla tanıyıp giderseniz, 
bir kaşık da benim için alın:)











16 yorum:

  1. Bayıldım bayıldım. Enfes harika tam benlik bir yer. Kesin gitmem lazım <3<3<3 Çokkk güzelll...

    YanıtlaSil
  2. Aaa iyi ki paylaştınız.O tarafa gidince mutlaka uğrayacam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. IG'de de paylaşmıştım kaçırmışsınız:) Uğrayın Gamze, seversiniz.

      Sil
  3. Ayyyyyyyyy ama bu yapılır mıııı?:))))Burada yok:( Böyle bir çikolata dükkanı burada da açılsın lütfen. :((( Çikolata filmini ve kitabını anımsattı bana. Afiyet bal olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzgünüm:) İstanbul'a bekliyoruz o zaman:)
      Teşekkürler Müjde.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Biz eşimle gitmiştik, okula dönmeden Orhun'la da gitmeli aslında:)

      Sil
  5. Harika gözüküyor hepsi.. Leziz :) İstanbul'a gittiğimde uğrayacağım gibi gözüküyor :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Haftasonu Kadıköy'e gitme planım vardı ve bu yazı bu duruma cuk oturdu.Sözzz bir kaşıkta senin için götüreceğim , şu fotoğraflarla gönlümü Asuman'a kaptırttın yaa sen bir kaşıktan fazlasını hakettin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu gördüm fakat şimdi cevap yazabiliyorum. Gittiniz mi?:) Umarım anlattığım gibi buldunuz:)

      Sil
  7. ooh afiyetler olsun.Kızımdan duyuyorum bu çikolatacı dükkanlarını.İsmide güzelmiş.Aklımızda olsun);

    YanıtlaSil
  8. Ne yaptın sezer diyorum ben de:) Ben hemen not ediyorum bunu! Yolumu o tarafa düşürmek için nefis bir neden :)

    YanıtlaSil

Yorumu olan?