16 Ocak 2018 Salı

HOBİSİZ OLMAZ...

    Kitap, film, sergi vs. nereye kadar? :) Biraz da el emeği uğraşlarımdan bahsedeyim. Ne de olsa içimizde hamarat Türk kadını var:) 
    Amigurumi işine epeyi bir aklım yattı ama çok acemice ilerliyorum. Çözebildiğim kadarıyla yapıyorum bir şeyler. En son şu baykuş ailesini yaptım. Çok seviyorum baykuşlarımı.
    Oğlumun küçükken söylediği gibi "annesi, babası, oğlusu" :) Fotoğraftan belli olmuyor ama öndeki yavru baykuş birazcık daha küçük. 
    Geçen baharda yaptığım Hermione bebek daha zorluydu, bunların yapımı kolay ve çok zevkli. Daha önce görmeyenler için Hermione'yi paylaştığım yazının linkini şuraya bırakayım mı? İnsan göstermelere doyamıyor:) Elimde biten bir bebek daha var şu an, elbisesini düşünüyorum. Elimle dikeceğim çünkü, acemi işi olacak. Güzel olursa onu da paylaşırım:)

    Kanaviçe işlemeyi de çok seviyorum. Terapi gibi geliyor. Birkaç ay önce işlemeye başladığım kuşlarımı nihayet bitirdim ve geçenlerde Gemlik'e babaannemi ziyarete gittiğimde halamdan rica ettim onu yastık haline getirdi. Şimdi koltuğumu süslüyor.

    Yanına baykuş desenli bir yastık daha yapmayı düşünüyorum. Desen hazır. O kare şeklinde olacak. 
    Bu ara bunlara taktım. Ara ara yağlı boya tabloya dönme hevesim de geliyor. Epeyi bir süredir elime fırça almadım. Sanırım ona da dönüş yapacağım. El emeği çok önemli çok. Keyif vermesinin yanı sıra yaşla birlikte gelen unutkanlığı önlemek konusunda oldukça faydalı. Şahane işler yapanlar var, takip ediyoruz, görüyoruz. Onlara gıpta ediyorum ama kıskanmıyorum, ben kendi kuşlarımla, bebeklerimle gayet mutluyum:) Ya bana bir coşku geldi şimdi, daha önce yapıp kamuoyuna sunduklarımı bir kez daha şuracığa iliştirivereyim:) 
    Hobi 1
    Hobi 2   
    Hobi 3

    







36 yorum:

  1. Baykuşlara da , yastığa da bayıldım. Çook küçükken böyle meziyetlerim vardı da sonra dan elim işlerliğini kaybetti, sıkılıyorum yaparken.Ama yapanlara hayranım, emeğine sağlık, çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çocukluktan beri meraklıyım böyle işlere. Neyse ki merakım bitmedi:)
      Çok teşekkür ediyorum Mehtap.

      Sil
  2. Sezercim sen de şahane yapıyorsun el işlerini, hani eli çok düzgün derler ya onlardansın sen de...
    Böyle işler rahatlatıyor insanı hem..
    Yenilerini bekliyoruz ;)
    Öpüyorum seni ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum. Ne yalan söyleyeyim düzgün yaparım gerçekten, ama bu yüzden yavaş yavaş yaparım, dikkat ederim:) Acelemiz yok zaten değil mi ama? Dediğin gibi rahatlatması, keyif vermesi daha önemli. Senin yaptıklarını da biliyorum, yakın olsaydık da fikir alıp verseydik keşke:) Ben de seni öptüm Şebnemcim.

      Sil
  3. çok güzel olmuşlar,özellikle baykuşlara bayıldım bende kızlarıma mı örsem acaba????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapın yapın, baykuşlar zor değil. Dik dursunlar diye içlerine cam boncuklar koydum haberiniz olsun:) Teşekkürler.

      Sil
  4. Annesi, babası, oğlusu...bayıldım, çok güzel olmuş, eline sağlık Sezer. Bende sıfır böyle şeyler, düğme dikmek bile zor geliyor yeminle, düğmesiz bir yıl geziyorum da o düğme dikilmiyor:)))))ama çiz dersen elbise modeli çizmek bayılırım ama çizdiğini kumaş alıp, dikmek o yok:))))Eline sağlık...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin çizimlerin başlı başına yetenek zaten Müjdecim:) Çok çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  5. Baykuslarda yastiklarda cok güzel olmus. Ellerinize saglk :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, eline sağlık. İnsan ürettikçe mutlu olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üretme aşaması ayrı keyif veriyor, bitince ayrı seviniyorsun. Çok teşekkür ederim Kadriye.

      Sil
  7. Hobisiz olmaz gerçekten. İnsanın kendi el emeği gibisi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Millet olarak becerikli ve yaratıcı olduğumuzu düşünüyorum. Bu yüzden az ya da çok herkes bir şeyler yapmalı.

      Sil
  8. Bence de harika olmuş. Elinize sağlık. Kendime kirpi ve tavşan yapmayı mı denesim :D Hiç de beceremem öyle şeyleri de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zihin:) Yap bence de, yavaş yavaş başlarsın ne olacak:) Kirpi ve tavşan yapmadım, bilsem yollardım sana nasıl yapıldığını. Ama bak baykuş daha düz başlangıç için, daha kolay. Yuvarlak bir objeyle de başlayabilirsin.

      Sil
  9. Baykuşlar muhteşem olmuş, kim bilir hangi çocuğu sevindirecekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Baykuşlar şu an sadece beni sevindirdiler ama çocukları sevindirmek için de bazı fikirlerim var, inşallah gerçekleştiririm:)

      Sil
  10. Ay eline sağlık ya, ne güzel olmuşlar <3 Ne kadar temiz ve titiz çalışıyorsun hakikaten, pırıl pırıl olmuş baykuşlar da yastığın kuşları da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler:) Beğenmene sevindim. Titizlenirim sahiden, beğenmezsem hiç üşenmem sökerim, belli olan dikiş izlerinden falan hiç hoşlanmam:)

      Sil
  11. Şu tığ işini bir kere gösterdiler... yemin ediyorum hayatımda bi şeyi bu kadar anlamadığım olmamıştı :))) duble saygı duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi mi? Ben de usta değilim tığ işinde ama hiç yapamayan da varmış demek:) Gerçi benim kardeşim de yapamaz, o aklıma geldi şimdi:)

      Sil
  12. elinize sağlık,bu konularda el beceriniz çok iyi.Baykuş ailesine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  13. İnsanın hobisi olması çok güzel!
    Çok da iyi yapıyorsun Sezer`cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin mertebene ulaşmak zor Semi:) Çok ciddiyim. O yüzden beğenmen ayrıca anlamlı bana göre:) Öptüm seni, teşekkür ediyorum.

      Sil
  14. Ellerine sağlık, hepsine bayıldım çok güzeller. örgüyü
    bitireyim ben de kanaviçeye başlamayı düşünüyorum. hala model
    arıyorum ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum:) Desen arayışında Pinterest çok faydalı. Şablon olmasa da, fotoğraf netse, çarpı sayılarını baka baka çıkarıyorum:)

      Sil
  15. hepsi birbirinden güzel ve kıymetli , emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. maşallah her şeye de vakit buluyoon seen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu zor buluyorum:) Benden çoook daha fazlasını yapanlar var:)

      Sil
  17. Her şey harika görünüyor. Zaten yeğeninizin doğum günü partisinde yaptığınız hazırlık maharetlerinizi ortaya koymuştu :)

    YanıtlaSil
  18. blogunuzu inceledim ve yazılarınızın devamını bekliyorum, siz de blogumu ziyaret edip takibe alırsanız sevinirim
    https://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumu olan?