21 Nisan 2017 Cuma

AMİGURUMİ HERMİONE YAPTIM!!!

    Amigurumi bebek yaptım!!! Diğer sosyal medya hesaplarımda paylaşmıştım, 
burada da paylaşmazsam çatlayacağım. Zira kendimle epeyi bir gurur duydum:) 
    Bir süredir dikkatimi çekiyordu bu bebekler. Enfes işler çıkaranlar var. Öncelikle kendime bir bebek örme fikriyle internette araştırma yapıp çalışmalara başladım. Sonra yeğenim Nisan'ın doğum gününün yaklaştığı geldi aklıma ve yeğenim son zamanlarda Harry Potter'ın dostu Hermione'ye kafayı taktığı için bu karaktere çevireyim dedim. 
Ve işte sonuç:)
    İyi ki çocuklar var. Hafta sonundan bu yana yaşadığım hayalkırıklığını yeğenimin doğum günü hazırlıkları ve Hermione bebeğe çok sevinmesiyle bir nebze unutmuş oldum. Aslında önümüzdeki hafta kutlama yapacağız fakat dün asıl doğum gününde verdim hediyesini. Çıldırdı tabii:) Beni de mutlu etti böylece.
    Fakat iyi uğraştım. İnce ince uğraştım. Aslında Amigurumi bebekleri örmek zor değil. Zor olan elbise ve aksesuarlarını yapmak. Bebeğimin cübbesini halamdan rica ettim. Çünkü makinem yok. Elimde dikebilirim fakat her şeyiyle tam olmasını istedim. Bunun için kalktım Bursa-Gemlik'e gittim:) Tabii ki ara ara gidiyorum ama bu kez de bebek bahanesiyle gittim ve halamı, babaannemi, kuzenlerimi de görmüş oldum:) Cübbeyi halam dikti fakat kurdelesi, etamin arması, atkısı gibi diğer tüm örme-dikme-işleme ayrıntıları bendenize ait. Harry Potter sevgimle konuya hakim olduğum için 
ince ayarları yapmak benim için zevkliydi. 
    Bebeğimin saçları da çok güzel oldu. Kahverengi yün ararken tesadüfen bulduğum Nako Ombre, Hermione'nin saçlarıyla neredeyse birebir örtüştü. 
    Zor olsa da sevdim bu işi. Ara ara değişik işlere kafayı takıyorum, şimdi amigurumi zamanımsa -ve aynı sabrı gösterebilirsem- değişik bebekler de yapacağım demektir. 















35 yorum:

  1. Maaşallah ilk çalışmaya göre gerçekten muhteşem olmuş eline emeğine sağlık.
    bende çok istiyorum ama cesaret edemiyorum maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemelisin. Çok zevkli.
      Teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş :) Hediyeyi alanın mutluluğunu görmek daha da güzel olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Handan. Çok sevindi çok. Zaten görmüş bir yerlerde ve istiyormuş, annesine söylemiş hatta, iyice şaşırdı:)

      Sil
  4. Suratı çok şirin olmuş :D Benim aklıma Morrissey'in örme bebeklerini getirdi hemen.

    http://www.nme.com/blogs/nme-blogs/knitted-morrissey-dolls-5155

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzünü kafama göre yaptım, bazen yamuk gülüyor diye ağzına o tip ifade verdim:) Morrissey'in bebekleri ne kadar çokmuş bu arada. Daha önce görmemiştim, bayıldım.

      Sil
  5. Harika olmuş!
    Örgü örmeme rağmen yapamam sanıyorum bana çok
    zor geliyor. o yüzden yapanlara da hayranlıkla bakıyorum..ellerine
    sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yaparsın. Ben de yavaş yavaş yaptım zaten:) Çok teşekkürler!

      Sil
  6. Bitmeden görmüştüm, bitince de harika olmuş! Yap sen yap, devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi? Görmesen fotoğrafını atıp soracaktım sana:)
      Çok sağol Semi. Bakalım düşüneyim, neler yapabilirim.

      Sil
  7. son dönemde çok moda oldu bu bebekler, ellerine sağlık çok güzel olmuş belki yazın bende benim ufaklığa örerim bir tane....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet moda oldu ve çok güzel bebekler yapıyorlar. Yapın da paylaşın, merak ediyorum:)

      Sil
  8. İlk çalışma bu kadar mı güzel olur?
    Tasarım olarak da süper. Cübbesini, GS armasını ve atkısını severim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zeugma, beğenilince seviniyorum:) Arma Harry Potter ve arkadaşlarının sınıfı Gryffindor'un arması. Yoksa ben sıkı Fenerbahçeli'yim, yeğenim de Beşiktaşlı, GS yapmazdım normalde:))))

      Sil
    2. Hadi yaa :))
      Harry Potter'a ilgimin yüzeysel olduğunu blogda yazmıştım ama atkıyı nasıl unutmuşum? O atkıyla fotoğraf çektirmek için King Cross'ta biriken kalabalığı. Yuh bana :))

      Sil
    3. :)) Ama ilk anda Galatasaray'ı hatırlattığı da doğru:)

      Sil
  9. Süperrr:)) eline, koluna sağlık. Bu arada Fenerdaşmışız.:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo Ne güzel!:) Fenerbahçe'yle ilgili çok yazardım eskiden, şimdi pek girmiyorum futbol konusuna:) Uzun zamandır maça da gitmedim...
      Çok teşekkür ederim Müjde.

      Sil
  10. İlk denemeler için harika...ellerinize sağlık.. ben de örüyorum
    İnstagramım @_zackarina_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ve ellerinize sağlık.
      Hesabınıza baktım at ve ejderhaya bayıldım:)

      Sil
  11. Çokk güzel olmuş, ellerine sağlık :). Ben de bayılıyorum bu diy projelerine. Harry Potter serisi <3. İyi ki paylaşmışsın bu arada :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry ve arkadaşları candır, hobiler de candır:)
      Çok çok teşekkürler...

      Sil
  12. Bu tarz çalışmalar çok keyifli oluyor. İnsan kafayı boşaltıyor resmen. Ben de geçenlerde kilden heykel yapma çalışmasına katılmıştım ilk kez. Komik bir Buda heykeli yaptım. Çok eğlenceliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Ben devamlı yaparım bir şeyler:) Size de kolay gelsin.

      Sil
  13. Ay bayıldım, bayıldım. Nefis olmuş. Ellerine sağlık. Çok severim Hermione'yi. Geçenlerde ben de oturup bloga Emma Watson'ı ne çok sevdiğimle ilgili bir yazdım. Hermione'yi de seviyorum yani, onu canlandıran Emma Watson'ı da. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim özlem:) Emma Watson'la ilgili yazını okumamışım, hemen bakayım. Benim yeğenim Nisan da bayılıyor:)
      Çok çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  14. O yan gülümsemeye bayıldım.
    Eline sağlık çook tatlı gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen yan yan gülüyor ya, oradan aklıma geldi:) Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  15. Ya ben bu Hermione bebege bayildim yaaa, tekrar ellerine saglik Sezer'cim, valla bir olay olmus bu:)

    YanıtlaSil
  16. Böyle becerileriniz olduğunu bilmiyordum.Ne güzel olmuş, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada paylaşıyorum aslında, devamlı yaptığım bir şeyler vardır. Yağlı boya resme ve kanaviçeye meraklıyımdır daha çok. Sanat Tarihi mezunuyum ama ücretli öğretmenlik yaptığımda (genelde sanat tarihi dersleri olmadığı için) resim derslerine giriyorum. Yalnız bu kış -yazın yoğunluğunun ardından- çok tembellik ettim, ne çalıştım ne bir şeyler ürettim, o yüzden epeydir paylaşım da yapamamıştım.
      Amigurumi'yi ilk kez denedim:) Beğenmene sevindim Gamze, çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  17. Sezer pes diyorum sana ve önünde saygıyla eğiliyorum arkadaşım. Bu nasıl güzel bir azimdir böyle.
    Ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil

Yorumu olan?