17 Mart 2012 Cumartesi

THY'NİN ÇALIŞANLARINA JESTİ...

Fotoğraf: Airport Haber
THY, uçaklarından birinin üzerini, hostesinden teknisyenine kadar 18.000 çalışanının vesikalık fotoğrafıyla kapladı. 
Benim eşim de bir THY çalışanı olduğu için projeden haberimiz vardı ve nasıl olduğunu çok merak ediyordum. 
Uçak önceki gün tanıtıldı. 
Eşim de diğer çalışma arkadaşları gibi tanıtımdaydı ve uçağı ilk görenlerden biri oldu. 
Ama maalesef uçağın üzerinde kendi fotoğrafını bulamamış:)) Koca uçak üzerinde ve 18.000 kişi içinde zor tabii:) 
Çok merak ediyorum acaba uçağın hangi kısmında kendileri:)

Şaka bir yana... 
Bence bu çalışanlar açısından çok hoş bir jest ve çok ilginç bir fikir. 
Yaratıcı bir PR çalışması. 
Dünyada ilk kez uygulanmış. 
İşlem için özel bir sticker kullanılmış.
Zemine Selçuklu motifleri yerleştirilmiş. 
Fotoğrafların çekimi 4 ay sürmüş. 
Bu kaplama 5 yıl uçağın üzerinde kalabilecekmiş. 
Uçağın tipini söylemeyi unuttum. 
Boeing 737-800... 
İsmi "Ünye"... 
Herhangi bir uçuşta karşımıza çıkabilir. 
    
Dediğim gibi... 
Bence "birlikteyiz" mesajının da verildiği hoş bir jest olmuş bu uçak. 
Seviyorum böyle hareketleri...
Düşünüp uygulayanları da tüm kalbimle tebrik ediyorum.
    
 

1 yorum:

  1. Valla bayildim bende, cok hos bir fikir olmus. Helal THY'ye:)

    YanıtlaSil

Yorumu olan?